/Files/images/0ab17f4904d02986cf296f1f044a7807.png /Files/images/stem12-696x398.jpg

STEM-рух

STEM-рухSTEM =Science, Technology, Engineering, Mathematics – акронім слів природничі науки, технологія, інжиніринг, математика англійською мовою. STEAM=Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics-акронім слів природничі науки, технологія, інжиніринг, мистецтво, математика англійською мовою Національний науковий фонд (NSF) і Національний фонд мистецтв (NEА) в США після двостороннього обговорення прийшли до думки, що додавання мистецтва (А) до STEM явно недостатньо. Також слід додати навички мислення, втілені в читанні і письмі. (В анг.мові Reading and wRiting), тому STEAM трансформується в STREAM. STREAM=Science, Technology, Reading+WRiting Engineering, Arts, and Mathematics – акронім слів природничі науки, технологія, читання + письмо, інжиніринг, мистецтво, математика. Чим STEM відрізняється від традиційного навчання? Змінюється звична для нас форма викладання, коли урок побудований навколо вчителя. За STEM методикою, в центрі уваги знаходиться практичне завдання чи проблема. Учні вчаться знаходити шляхи вирішення не в теорії, а прямо зараз шляхом спроб та помилок. УВАГА! Основний фокус нових стандартів – на розуміння і застосування знань, а не на запам’ятовування основних фактів. Основні підходи до викладання курсу шкільних дисциплін проектно-орієнтований, проблемно-орієнтований, практико-орієнтований Всі ці підходи передбачають участь у проектній діяльності як основу для набуття практичних навичок і формування професійних компетенцій шляхом застосування методик навчання, що базуються на досвіді інших інженерних дисциплін. Чого навчати? критично мислити; спостерігати; проектувати; опрацьовувати дані (включаючи комп’ютерну обробку): аналізувати, робити висновок; проводити експерименти та лабораторні роботи; створювати інтерактивні моделі; конструювати. Як навчати? Фокусувати увагу на формуванні практичних знань, умінь, навиків. Пріоритетний метод – метод проектів. Опиратися на підтримку в онлайн-середовищі: науково-популярні канали на Youtube, WEB – 2,0 (онлайн-карти, схеми, діаграми, інструменти ведення проектів та співробвтництва) Практикувати метод перевернутого навчання, DIY-підхід (робототехніка, мейкерство). Структура проекту повинна включати основні предметні знання + узагальнені (наскрізні) поняття + наукові і інженерні навики STEM-ресурси Реєстрація STEM-команд в STEM-русі навчального закладу
/Files/images/animashki-linii-1087.gif

Дорогі освітні управлінці та педагоги, це Міністерство освіти і науки зі своєю традиційною розсилкою актуальних новин за тиждень!

Дякуємо усім, хто нас читає постійно, а також вітаємо новачків –завдяки рекомендаціям наших читачів минулого тижня до розсилки ми додали ще 62 людини,які тепер щочетверга отримуватимуть новини від МОН.
Якщо визнаєте ще когось, кому може бути цікава та потрібна інформація у цих листах, будь ласка, поділіться контактомчерез наступну онлайн-форму:forms.gle/ojXWoGFkRZgtrRNYA.
Нагадуємо також, що отримання цієї розсилки –виключно добровільне.Якщо ви НЕ ХОЧЕТЕ її отримувати, будь ласка, дайте знати про це у цій формі:forms.gle/2jRAuC5NEnhYkKJp8.
А тепер до найголовнішого –наших новин!
КАРАНТИН ПРОДОВЖЕНО ДО 22 ТРАВНЯ
Уряд продовжив загальнонаціональнийкарантинв Україні – він триватиме до 22 травня2020року. З постановою КМУ можна ознайомитись тут:bit.ly/2zXHQum.
Таким чином, всі заклади освіти, зокрема школи, продовжують працювати з використанням технологій дистанційного навчання.
Декілька ресурсів, що можуть стати вам унагоді, з огляду на продовження карантину:
  • МОН та ГО “Смарт освіта” підготувалипосібник з рекомендаціями для організації дистанційного навчання у молодшій, основній та старшій школі. У ньому – огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання, рекомендації щодо того, як скласти розклад, налаштувати режим роботи вчителя/вчительки та зворотній зв’язок з учнями, а також про особливості оцінювання та контролю під час карантину. Новина про це тут:bit.ly/2xIRoJ6. Сам посібник можна завантажити за посиланням:bit.ly/2SI4MEr.
  • Дистанційний урок з біології для 6-10 класів про коронавірусну інфекцію COVID-19(4 варіанти уроку, з адаптацією для кожного класу). Заняття знайомить учнів зі шляхами передачі інфекції, дає практичні поради, як діяти під час пандемії нового коронавірусу та як вберегти себе. Урок створено з можливістю проведення через відеозв’язок або без нього – за умов обмеженого доступу до інтернету чи ґаджетів. Усі матеріали можна завантажити тут:bit.ly/2SHYCEr. Докладна новина на сайті МОН тут:bit.ly/3bbISQi.
  • Цікавийвебінар про ефективний контент на уроках української мови та літератури для здійснення формувального оцінювання(середня та старша школи) від вчительки української мови та тренера проекту “БомбеЗНО” Ольги Питюр. Відеозапис трансляції можна подивитися тут:bit.ly/3bbBAfF, а завантажити презентацію – тут:cutt.ly/bykhNmj.
  • Щочетверга о 18:00Science Teens Platformпроводить у Instagramінтерактивні прямі ефіри з українськими науковцями та науковицями. Вже встигли поговорити про астероїди та Армагеддон, вплив тривоги на організм і подолання стресу, екзопланети і космічний туризм. Деталі та сторінка Science Teens Platform тут:instagram.com/p/B_C0ZMHJ-ju.
  • Нагадуємо, що ми також створили для васспеціальний сайт, де зібрано всю інформацію про зміни в освіті через карантин(для шкіл там є окремий розділ) –mon-covid19.info.
МОН РОЗРОБИЛО НОВИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ ВЧИТЕЛЯ.
ДОКУМЕНТ НА ГРОМАДСЬКОМУ ОБГОВОРЕННІ
Дуже важлива ваша допомога –будь ласка, долучайтесь до обговорення Професійного стандарту вчителя.Цього тижня МОН оприлюднило документ до громадського обговорення.
Стандарт описує основні трудові функції та умови праці вчителів, встановлює єдині вимоги до їхніх загальних та фахових компетентностей відповідно до кваліфікаційної категорії, а також умови допуску до роботи. Зауваження та пропозиції до проєкту приймаються до 20 травня в письмовому вигляді або електронною поштою за адресами:
- Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135,
- e-mail:profstandart2020@gmail.com.
Докладна новина на сайті МОН тут:bit.ly/3bcZ2sK. З документом можна ознайомитись тут:bit.ly/2SDlQLS.
Дякуємо, що залишаєтесь разом із нами! Кожен відкритий вами лист цієїрозсилкирадує нас і переконує, що наша праця –недаремна!
Порадити, як нам вдосконалитилисти,ви можете за формою:forms.gle/z1sG4BeHdqWYa7848. Нам дуже важлива ваша думка :-)
До наступного четверга!

/Files/images/risunok1(4).png

1.Методоб'єднання вчителів початкових класів

/Files/images/41093433.png /Files/images/116437112_T1gdVmhH_1417456694.jpg/Files/images/1348502650.jpg

Проблемна тема " Впровадження нестандартних форм уроків у початкових класах"
Голова м/о вчителів початкових класів- Куріца Л.М.
Склад ШМО :
1.Луців Н.В.
2.Куріца Л.М.
3.Іванко О.Ф.
4.Іванус О.Д.
5.Геврик Г.В.
6.Грішна Н.І.
7.Крупач Л.Р.
8.Матвіїшин Л.
/Files/images/^D16B054569DAA19800DD1A65D76799B9B17D7DA057F8BE607B^pimgpsh_fullsize_distr.jpg /Files/images/SDC10581.JPG
/Files/photogallery/732/getImage (20).jpg /Files/images/DSC06368.JPG
/Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif

/Files/images/slide_1.jpg

2. Методичне об’єднання вчителів української мови та літератури

/Files/images/41093433.png /Files/images/116013668_rBvQXzb_1417204540.jpg/Files/images/1348502650.jpg

Проблемна тема " Поєднання стандартних і нестандартних методик на уроках розвитку зв’язного мовлення з метою успішного формування учнів мовленнєвих умінь"
Голова м/о вчителів української мови та літератури- Возняк І.І.
Склад ШМО :
1.Возняк І.І.
2.Буртова А.О.
3.Суховерська О.М.
4.Яремко О.П.
/Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif

03 березня 2015 року

/Files/images/3Y3X3QEE.jpg /Files/images/50863239.jpg

у ЗОШ І-ІІІ ступенів № 15 відбулася VI Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник».Вітаємо учасників та їхніх наставників із цією чудовою подією!
У школі координатором Гри є Возняк І.І., учитель української мови та літератури. До організації Гри долучились учителі української мови і літератури, а саме: Буртова А.О., Суховерська О.М., Яремко О.П. та вчитель початкових класів Геврик Г.В.
З вітальним словом до учасників звернулися Логин Ігор Львович, директор школи та Яремко Ольга Петрівна, методист міського методичного кабінету.

Дирекція школи висловлює подяку організаторам та учасникам конкурсу.

/Files/photogallery/732/DSC_3976.JPG /Files/photogallery/732/DSC_3979.JPG /Files/photogallery/732/DSC_3988.JPG /Files/photogallery/732/DSC_3989.JPG /Files/photogallery/732/DSC_3993.JPG /Files/photogallery/732/DSC_3999.JPG
/Files/photogallery/732/DSC_3997.JPG /Files/photogallery/732/DSC_3983.JPG
/Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif

/Files/images/education3.jpg

3. Методичне об’єднання вчителів іноземної мови, світової літератури

/Files/images/41093433.png /Files/images/116011516_RPtGXyfs_1417203320.jpg /Files/images/1348502650.jpg

Проблемна тема "Впровадження нестандартних форм роботи на уроках іноземної мови"
Голова м/о вчителів іноземної мови, світової літератури- Ярош О.Є.
Склад ШМО :
1.Ярош О.Є.
2.Звоздяк О.І.
3.Єдлицька О.П.
4.Винницька З.І.
5.Щебетовська Л.М.
/Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif

4. Методичне об’єднання вчителів природничо та суспільно- гуманітарного циклу

/Files/images/41093433.png /Files/images/116424590_UUTMA1c_1417451812.jpg /Files/images/1348502650.jpg

Проблемна тема "Оволодіння ефективними педагогічними прийомами та впровадження інноваційних технологій навчання й виховання учнів"
Голова м/о вчителів природничо та суспільно- гуманітарного циклу -Ляхович М.Р.
Склад ШМО :
1.Ляхович М.Р.
2.Максимова Л.В.
3.Малиш О.Д.
4.Кісільова Л.П.
5.Марченко М.В.
6. Сисин О.І.
/Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif

5.Методичне об’єднання вчителів фізики, математики та інформатики

/Files/images/41093433.png /Files/images/116009766_8xB48UYSl_1417202490.jpg /Files/images/1348502650.jpg

Проблемна тема "Використання інтерактивних технологій на уроках математики"
Голова м/о вчителів фізики, математики та інформатики- Жовнірчик В.В.
Склад ШМО :
1.Жовнірчик В.В.
2.Воловач О.Т.
3.Яворська В.М.
4.Логин І.Л.
5.Кіндій Л.Є.
/Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif

6.Методичне об’єднання вчителів художньо-естетичного напряму

/Files/images/41093433.png /Files/images/115139471_vw0877_1416686812.jpg /Files/images/1348502650.jpg

Проблемна тема" Використання інтерактивних технологій на уроках"
Голова м/о вчителів художньо-естетичного напряму- Редчиць Д.В.
Склад ШМО :
1.Редчиць Д.В.
2.Шрамко о.Д.
3.Химин Ю.Я.
4.Мельничин І.І.
5.Новосільська Н.В.
6.Дашко Г.І.
/Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif /Files/images/animashki-linii-1242.gif

Методичне об'єднання класних керівників

/Files/images/41093433.png /Files/images/116009902_ZmxuWW5gD_1417202554.jpg/Files/images/1348502650.jpg

Проблемна тема " Поєднання зусиль і єдність дій школи, сім’ї, церкви і громадських організацій у вихованні гідного представника української нації"
Голова м/о класних керівників- Єдлицька О.П.
Склад ШМО :
1.Луців Н.В.
2.Куріца Л.М.
3.Іванко О.Ф.
4.Іванус О.Д.
5.Геврик Г.В.
6.Воловач О.Т.
7.Химин Ю.Я.
8.Яворська В.М.
9.Єдлицька О.П.
10.Ляхович М.Р.
11.Звоздяк О.І.
12. Жовнірчик В.В.
13.Возняк І.І.

/Files/images/1ea4399e8dde.gif

Кiлькiсть переглядiв: 879

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.