Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/1315208442_den_vchytelya.jpg /Files/images/52958169.jpg /Files/images/letter.jpg

/Files/images/novator.gif

10 професій майбутнього: Ким працюватимуть наші діти. (Листопад 2020)

Дізнавайтеся, які професії будуть актуальними.Деякі з цих професій стають потрібніми вже сьогодні, а на найближче майбутнє їм пророкують особливий попит.

Персональний бренд-менеджер

Він працюватиме над створенням іміджу своїх клієнтів, зокрема через соцмережі. Щоб стати фахівцем у такій справі, потрібні знання у сфері PR-менеджменту, реклами, журналістики.

Проектувальник роботів

Попит на роботів із кожним роком збільшується, а отже, знадобляться професіонали, які вмітимуть їх створювати. Зокрема потрібними будуть робототехники, які працюватимуть у побутовому напрямку (наприклад, над створенням робота-прибиральника, робота-садівника тощо).

Дизайнер віртуальних світів

Найближчим часом зросте кількість охочих подорожувати віртуальними світами. Тож знадобиться дизайнер віртуальної реальності, який матиме здібності художника і програміста. До речі, здобути відповідні знання можна в Дніпровському національному університеті ім. О. Гончара.

Проектувальник розумних будинків

Знання та вміння у сфері програмування та ІТ-технологій допоможуть стати фахівцем, який розроблятиме системи управління домогосподарством без участі людини.

IT-генетик

Прогнозують, що ця професія буде доволі популярною в найближче десятиріччя. IT-генетики складатимуть індивідуальні плани лікування та запобігатимуть хворобам на ранній стадії. Здобути потрібні знання можна не лише закордоном, а й в Україні, як ось у Дніпропетровській медичній академії (Україна).

Учитель

Учителі створюватимуть індивідуальні навчальні програми, враховуючи потреби учнів для досягнення життєвого успіху.

Шкільний дієтолог

Він навчатиме дітей правильному споживанню їжі та відповідатиме за те, щоб учні харчувалися відповідно до їхніх фізіологічних потреб.

Інженер 3D-друку

Популярність 3D-друку набиратиме обертів. А отже, цінними будуть фахівці у цій сфері. Робота може бути як технічною, так і більш творчою. До прикладу, можна стати дизайнером одягу та прикрас, котрі друкують на 3D-принтері.

Дизайнер інтерфейсів

На таких фахівців буде попит, адже конкуренція між розробниками гаджетів та різноманітних додатків зростатиме.

Тайм-брокер

Швидше за все, що кількість фрілансерів із роками збільшуватиметься. Тайм-брокер допомагатиме продавати та організовувати їхній час. Щоб опанувати цю професію, знадобляться знання у сфері економіки та менеджменту.
/Files/images/2668790270 (2).gif

Школи мрії: 10 цікавих відмінностей освіти у різних країнах світу. (Жовтень 2020)

Україна має амбіції реалізувати зміни в освітній сфері, підвищити престиж професії вчителя та вдосконалити методики начання. Тема освіти набуває все більшої популярності. Тим часом пропонуємо "зазирнути" шкілу Франції, Фінляндії, Японії та Китаї, Норвегії, В'єтнамі та дізнатися, як навчаються тамтешні школярі.
ФРАНЦІЯ
1.Окрімзвичайних перерв учні мають ще й двогодинний обід, під час якогоможуть сходити додому.
2.Докіно у Франції ставляться особливо, адже саме брати Люм’єри винайшли кінематограф. Тамтешня шкільна програма передбачає сценарії занять, основані на перегляді фільмів. Збельшогообирають стрічки, що знайомлять з культурою різних країн та мають виховні елементи.
ФІНЛЯНДІЯ
3.У фінських школах учні відповідальні за своє навчання та визначають, що для них корисніше. На уроках їм дозволяється займатися своїми справами.Якщо на уроці літератури всі переглядаютьфільм, але якомусь учневі не цікаво, він може читати книжку.
4.Учнів привчають до аналізування інформації та аргументованого висловловлювання своїх думок. Тому у школах діють так звані дебатні клуби.
5.Форматуроків літератури відрізняється від українського. Більшість навчального часу фіни приділяютьобговоренню текстів і вмінню спілкуватися. Загалом навчання спрямоване не лише на здобуття знань, а й на вміннязастосовувати їх на практиці. Наприклад, на уроках математики фінських дітей навчають вирахувати необхідну кількість шпалер для ремонту квартири, скласти домашній бюджет тощо.
6.Батьки можуть дізнатися оцінки своєї дитини з електронного класного журналу.
До слова,Фінляндія входить до п'ятірки лідерів PISA (програмаміжнародного оцінювання учнів).
ЯПОНІЯ
7.У цій країні навчання починаєтьсяпочинаються о 8:30 і тривають довечора. Більшість дітей відвідують ще йдодаткові навчальні заклади (дзюку). До того ждля японців цілком нормальноприсвячувати час навчанню неділями.
КИТАЙ
8.Ранок китайських школярів починається з руханки, після 3-го уроку вони виконують вправидля очей. Приблизно о 14:00 вони на них чекає активна руханка.
НОРВЕГІЯ
9.У цій країні до 8 класу не ставлять оцінок, аби школярі не відчували між собою конкуренції.
В'ЄТНАМ
10.Тут школярі обов'язково займаються йогою та роблять руханку.
/Files/images/2668790270 (2).gif

Як виховати успішну дитину: 10 важливих кроків. ( Вересень 2020)

Поради, що допоможуть дитині вдало та впевнено йти по життю.
Успішну особистіть потрібно виховувати змалечку. Тож важливо знати, які перші«цеглинки» потрібно закласти батькам у фундамент успішного та щасливого життя їхньої дитини.
ЦІКАВО ЗАЙМАТИСЯ
Від народження до 5 років дитина легко сприймає інформацію. Тому не варто думати, що вона ще маленька для отримання знань і навичок. Знайдіть для неї цікаві, нескладні заняття, які її не переобтяжать. Ще краще – перетворити заняття на гру.
АНАЛІЗУВАТИ
Вчіть дитину працювати з інформаційним потоком. Неважливо, скільки вона «зазубрить» із підручників. Питання, що має вас хвилювати: чи вміє вона робити висновки з прочитаного.
ЗАЙМАТИСЯ СПОРТОМ
Дізнайтеся, яким спортом хотіла би займатися ваша дитина. Це допоможе їй із зацікавленням відвідувати заняття та стимулюватиме до перемоги над собою. А хороші досягнення додаватимуть наснаги.
НЕ ВИМАГАТИ
Намагайтеся не вимагати від дитини високих балів, а спробуйте зацікавити її предметом, поясніть, чому ті чи інші знання їй знадобляться. Наприклад, знання рідної мови допоможе їй красиво та виграшно висловлювати свої думки, а іноземної – розуміти пісні улюблених виконавців.
ПЛАНУВАТИ
Так, спланувати свій день вдається далеко не кожному дорослому. А втім, привчайте дитину вести щоденник її справ, продумувати вільний час та свята. Звісно, ви самі маєте подавати їй приклад.
НАМАГАТИСЯ
Важливо привчати дитину до самостійності, щоб вона не чекала, що батьки все вирішать за неї. Можливо, часом ви думаєте: «Краще зробити це самому, ніж чекати поки це зробить дитина», «Він / вона не впорається з цим».
Та значно краще, коли дитина докладатиме свої зусилля до якоїсь справи – і не страшно, якщо це вимагатиме кількаразових спроб чи буде виконано не ідеально.
ДАТИ ВИБІР
Дозвольте дитині обирати. Так вона вчитиметься приймати рішення, висловлювати, а то й відстоювати, свої думки та підвищуватиме свою самооцінку.
ПРАВИЛЬНО ХВАЛИТИ
Заслужена похвала мотивує людину. Тому не забувайте хвалити дитину, при цьому не варто лестити й переоцінювати її можливості.
ВЧИТИ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОСТІ
Чудово, коли дитина бачитиме свою мету та докладатиме зусиль, до її досягнення. Поясніть (краще на прикладах), що наполегливі люди попри різні труднощі не здаються на півдорозі, а закінчують розпочаті справи.
ІЗ ЛЕГКІСТЮ СТАВИТИСЯ ДО НЕВДАЧ
Поясніть, що із життєвих «ран» може прорости мудрість. Невдачі трапляються у всіх, однак не варто здаватися. Головне – зробити з них висновки та сприйняти їх як досвід.
/Files/images/2668790270 (2).gif

План роботи на 2019/2020 н.р.:

Тематика засідань:

ЖОВТЕНЬ (17.10.2019р.)
1. Обговорення і затвердження плану роботи творчої групи на 2019-20н.р
2. Аналіз нових навчальних програм, підручників для початкової школи на 2019-2020 н.р. (НУШ)
3. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів. Всеукраїнська науково-практична конференція «Проетування індивідуальної освітньої траекторії професійного розвитку педагога» і «Особливості організації освітнього процесу у 2019/2020 н.р.»


ГРУДЕНЬ (19.12.2019р.)
1. Сучасні технології формування компетентності молодшого школяра, розвиток його творчої особистості як інтегрованого результату навчальної діяльності. (НУШ)
2. Методичний діалог: "Спільна робота педагога і асистента вчителя в інклюзивному класі"
3. Огляд новинок психолого-педагогічної та методичної літератури.


БЕРЕЗЕНЬ (19.03.2020р.)
1. Психологічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів та її аналіз.
2. Шляхи активізації пізнавальної діяльності школяра.
3. Творча дискусія "Формування пізнавальної активності молодших школярів"


ТРАВЕНЬ (21.05.2020р.)
1. Творчі уроки - фактор навчання творчості.
2. Дискусія "Нестандартний урок. Який він?"
3. Творчий звіт вчителів, що атестуються.
/Files/images/2668790270 (2).gif

План роботи на 2017/2018 н.р.:

Тематика засідань:

І.Вересень (14.09.2017)
1. Обговорення та затвердження плану роботи творчої групи "Новатор"
на 2017/2018 н.р.
2. Новий закон «Про освіту» . Ознайомлення.
3. Інтерв’ю Лілії Гриневич: "Від школи, де накачують знаннями, ми переходимо до школи компетентностей"
ІІ.Листопад (16.11.2017)
1. Обговорення результативності застосування ІКТ при викладанні предметів природничого циклу .
2.Поповнення «Методичної скарбниці» методичними розробками щодо досліджуваної проблеми .
ІІІ.Лютий (15.02.2018)
1.Створення мультимедійної презентації «Технологія розвитку критичного мислення як засіб формування комунікативних компетентностей учнів».
2. Практикум. Показ елементів уроків членів творчої групи з використанням інформаційних технологій навчання та навчально-методичних проектів .
ІV.Квітень (19.04.2018)
1. Про підготовку методичних рекомендацій «Використання мультимедійних засобів навчання при викладанні природничих дисциплін як дієвий спосіб поліпшення результативності роботи вчителя» за результатами роботи творчої групи.
2.Підведення підсумків роботи творчої групи у 2017-2018н.р., обмін думками щодо планування роботи на наступний рік, діагностування перспективних проблем для опрацювання на засіданнях творчої групи в наступному навчальному році.
/Files/images/2668790270 (2).gif

План роботи на 2016/2017 н.рр.:

Тематика засідань:

І.Вересень (15.09.2016)
1. Обговорення та затвердження плану роботи творчої групи "Новатор"
на 2016/2017 н.рр.
2.Проблеми переходу початкової освіти на нову структуру та зміст навчання.
Розвантаження програми.
ІІ.Листопад (17.11.2016)
1.Проблемний стіл “Метод проектів у сучасній школі”.
2.Опис проекту «Милосердя».
ІІІ.Лютий (16.02.2017)
1. Коло ідей “Метод проектів як засіб формування навиків самостійного навчання учнів”.
2.Опис проекту « Освіта дитини XXI століття ».
ІV.Квітень (20.04.2017)
1. Опис проекту “Wiki Вчителі”
2.Підведення підсумків роботи творчої групи у 2016-2017н.рр., обмін думками щодо планування роботи на наступний рік, діагностування перспективних проблем для опрацювання на засіданнях творчої групи в наступному навчальному році.
План роботи творчої групи вчителів «Новатор»на 2015/2016 н.рр.
Проблемне питання: “Шляхи удосконалення сучасного уроку методом формування успішної особистості школяра шляхом використання нових інформаційних технологій”.
Мета: виявлення проблеми, обґрунтування її актуальності. Формування готовності педагогів до використання нових інформаційних технологій у навчально-виховний процес. Психологічне, організаційне, науково-методичне і матеріально-технічне забезпечення умов вивчення, використання та вдосконалення нових технологій навчання. Формування готовності педагогів до використання нових інформаційних технологій у навчально-виховний процес.
Предмет дослідження:
Вивчення можливостей використання комп’ютерних технологій у навчально-виховній та управлінській діяльності школи.
Методи дослідження:
- науково-теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури;
- аналіз досвіду роботи педагогічного колективу;
- бесіди, анкетування, тестування, аналіз діяльності, педагогічне спостереження;
- методи математичної статистики.
Напрямки дослідження:
- створення умов для розвитку творчої особистості вчителів та учнів;
- вивчення рівня підготовки вчителів до впровадження нових технологій навчання;
- виявлення ініціативної ініціативи
-розвиток професійної компетентності кожного педагога, формування в нього вмінь не лише сприймати інновації, а й творчо їх реалізувати в практиці.
-підготовка методичних рекомендацій з питань організації роботи з моделювання та проведення уроків із використанням ІКТ- супроводу.
Члени групи :
Суховерська О.М.,Новосільська Н.В.,Яворська В.М.,
Химин Ю.Я., Геврик Г.В., Іванко О.Ф., Іванус О.Д.
План роботи :
Тематика засідань:
І.Вересень(17.09.2015)
1.Презентація абетки-енциклопедії "Шептицький від А до Я".Ознайомлення членів творчої групи з новою книгою.Митрополит Андрей Шептицький, 150-річчя від дня народження якого відзначаємо цьогоріч, - постать, діяльність якої неможливо обмежити однією сферою. Митрополит, благодійник, рятівник, меценат, інтелектуал і жартівник, добрий Тато і приклад для багатьох…
2.Обговорення та затвердження плану роботи творчої групи "Новатор"
на 2015/2016 н.рр.
ІІ.Листопад (19.11.2015)
1. Вивчити освітні видання з питань використання різних ІКТ в навчально –виховному процесі .
2. Скласти інформаційний довідник: список літератури, публікацій з цього питання .
3.Презентація роботи «Застосування інтерактивних методів на уроках в початкових класах». (Іванус О.Д.)
ІІІ.Лютий (18.02.2016)
1.Інтернет-марафон від Видавничої Групи «Основа» (23 вебінари).
2.Ознайомлення з новинками науково–педагогічної, психологічної та методичної літератури.
3.Проект « Відкрита Польща».Конкурсний відбір середніх навчальних закладів.
ІV.Квітень (21.04.2016)
1.Робота шкільного сайту.Звіт адміністратора сайту.
2.Анкетування членів творчої групи «Новатор».
3.Про підсумки роботи групи у 2015/2016 н.р. та пропозиції до плану роботи на новий 2016/2017 навчальний рік.

/Files/images/2668790270 (2).gif

22 грудня 2018 року керівником творчої групи «Новатор» Іванус О.Д. було проведено круглий стіл "Якою буде НУШ?".

Члени групи обговорили проект «Концепція середньої загальноосвітньої школи» та документ «Нова українська школа: основи Стандарту освіти». Кожен педагог мав змогу висловити свою думку.
1.Нова Українська Школа.
Концепція Нової Української Школи. (Суховерська О.М.)
2.Концепція реалізації державної політики у сфері реформування
загальної середньої освіти "Нова українська школа"
на період до 2029 року.(Іванко О.Ф.)
3.Зрозуміти новий Стандарт. Інструкція для вчителів. (Іванус О.Д.)
4. 7 причин пишатись «Новою Українською Школою». (Яворська В.М.)
5. Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти. (Геврик Г.В)
6.10 ключових компетентностей Нової Української Школи.(Химин Ю.Я.)
У результаті колеги дійшли до висновку, що очікувані зміни є позитивними та мотивуватимуть дітей до ефективного навчання. Вчителі матимуть більш свідомий підхід до етичних засад і власної моральної мети навчальної діяльності, підвищення його спроможності та професійної майстерності, а також утвердження свободи професійної діяльності.
/Files/images/2668790270 (2).gif

Творча група вчителів "Новатор"

Проблема:

“Шляхи удосконалення сучасного уроку методом формування успішної особистості школяра шляхом використання нових інформаційних технологій”

/Files/images/d49cf76085f270a915f0eb76df510d7a.jpg

Мета:

Формування готовності педагогів до використання нових інформаційних технологій у навчально-виховний процес.

Завдання:

Розвиток професійної компетентності кожного педагога, формування в нього вмінь не лише сприймати інновації, а й творчо їх реалізувати в практиці.
Підготовка методичних рекомендацій з питань організації роботи з моделювання та проведення уроків із використанням ІКТ- супроводу.
Узагальнення досвіду роботи вчителів з питань організації та проведення навчальних занять (в урочний і позаурочний час).
Презентація досвіду роботи членів творчої групи на засіданнях РМО вчителів інформатики, надання допомоги вчителям школи при впровадженні ІКТ- супроводу.

Презентацію можна переглянути у рубриці "Фото.Відео" (Файловий архів)

Члени творчої групи:Іванус О.Д (керівник) Геврик Г.В. (секретар) Суховерська О.М. Новосільська Н.В. Іванко О.Ф. Химин Ю.Я. Яворська В.М.

Іванус О.Д./Files/images/72163207_oIZ70_1395327208.jpg

Освіта: повна вища.Стаж роботи: 36 роки.Кваліфікаційна категорія: вища.Посада: вчитель початкових класів.Звання:старший вчитель.Вчитель -методист.

Геврик Г.В./Files/images/113927456_iXepoQD_1415977300.jpg

Освіта:вища педагогічна.Стаж роботи:23роки.Посада:вчитель початкових класів.Кваліфікаційна категорія:вища.Звання старший вчитель.

Суховерська О.М./Files/images/72619371_WvVJH_1395508252.jpg

Освіта:вища педагогічна.Стаж роботи: 25 років.Посада:вчитель укр.мови та літератури.Кваліфікаційна категорія:вища.Звання:старший вчитель.Вчитель - методист.

Новосільська Н.В./Files/images/73462093_GhOzGql_1395847587.jpg

Освіта:вища педагогічна.Стаж роботи: 17 років.Посада: вчитель музичного мистецтва та художньої культури.Кваліфікаційна категорія:вища.Звання: старший вчитель.

Іванко О.Ф./Files/images/73474100_udL0GDnL_1395850881.jpg

Освіта:вища педагогічна.Стаж роботи:22роки.Посада:вчитель початкових класів.Кваліфікаційна категорія:вища.Звання:старший вчитель.

Химин Ю.Я./Files/images/72170411_5fV9Tit_1395329343.jpg

Освіта:вища педагогічна.Стаж роботи:19 років.Посада:вчитель трудового навчання,організатор прикладної творчості.Кваліфікаційна категорія:перша.

Яворська В.М/Files/images/72169082_coOHAoH_1395423582.jpg

Освіта:вища педагогічна.Стаж роботи:20 років.Посада:вчитель фізики,математики,образотворчого мистецтва.Кваліфікаційна категорія:вища.Звання:старший вчитель.

/Files/images/2668790270 (2).gif

Cтартував ХІ Всеукраїнський конкурс «Вчитель— новатор»

/Files/images/vchulel.jpg

На виконання програми «Партнерство в навчанні» компанія «Майкрософт Україна» за сприяння Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України проводить щорічний конкурс «Вчитель — новатор», мета якого — опанування освітянами сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, підтримка роботи педагогів у розробці та впровадженні мультимедійних програмних засобів навчання.
Інформаційний партнер конкурсу –цифрове видавництво МЦФЕР
Учасниками конкурсу є педагогічні працівники та закладів освіти будь якої форми власності та студенти педагогічних навчальних закладів, науковці.

Для участі необхідно до 15.02.2015 року:

— Пройти он-лайн реєстрацію учасника конкурсу.
— Зареєструватись на сайті освітньої мережі Microsoft «Партнерство в навчанні», заповнити профіль учасника та завантажити конкурсну роботу, приєднатися до тематичної дискусії «ХІ Всеукраїнський конкурс «Вчитель — новатор».
Організатори конкурсу спільно з партнером конкурсу відзначать 10 переможців конкурсу, які отримають цінні призи. Також буде відзначено 100 лауреатів конкурсу. Всі учасники, роботи яких були допущені до розгляду журі, отримають електронний сертифікат учасника Конкурсу.
Детальніше із Положенням про Конкурс, умовами та зразками конкурсних робіт ви можете у тематичній дискусії на сайті освітньої мережі Microsoft «Партнерство в навчанні».
Бажаємо успіху всім учасникам конкурсу і готові надати додаткові відомості за запитом.

За довідками звертайтесь innovation4education@outlook.com

Кiлькiсть переглядiв: 1223

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.