/Files/images/Дрогобич_-_вул._Т.Шевченка,18.JPG Історична довідка /Files/images/IMGA0870.JPG

· 1890 р. - побудовано будівлю школи (центральний фасад)
· За Дрогобицької області в приміщенні школи знаходився обком комсомолу, після області - райком партії, функціонувала 7-ма російська школа, а також філіал школи № 1 ім. Івана Франка
· 1973 р. - школа отримала статус восьмирічної школи № 15
· 1991 р. - отець Мирон Бендик освятив приміщення школи
· 1994 р. - школі передано приміщення міського методичного кабінету
· 1996 р. - школа отримала статус загальноосвітньої середньої школи № 15
· 2006 р. - школа отримала статус Дрогобицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 Дрогобицької міської ради Львівської області
· 2019 р. - школа отримала статус гімназії № 15 імені Степана Бандери Дрогобицької міської ради Львівської області
/Files/images/IMGA0870.JPG Школа третього тисячоліття… Якою їй бути? Це питання хвилює всіх освітян, які живуть школою, її проблемами і здобутками. Збуваються пророчі слова Софії Русової про те, що «нова школа кладе за головну мету – збудити, дати виявитися самостійним творчим силам дитини….Задля того, щоб зуміти викликати в учня духовну діяльність, треба розуміти душевний склад дитини».
Сучасна школа не просто покликана дати школяреві суму знань, умінь і навичок, а повинна зробити його компетентним, тобто здатним самостійно здобувати і використовувати знання в різних життєвих ситуаціях, готовим брати на себе відповідальність, бути активним у суспільному житті, таким, що розуміє несхожість людей і поважає чужу історію і культуру.
Сучасна школа має допомогти учням відчувати себе впевненими на ринку праці, уміти успішно адаптуватися до соціальних змін і криз у суспільстві, бути психологічно стійкими, розвивати здатність до самоорганізації та саморозвитку. Це вимагає пошуку нових форм організації навчально-виховного процесу в школі.
Відповідно до Закону України „Про загальну середню освіту”, навчання та виховання в Дрогобицькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів№ 15 здійснюється в процесі урочної, позакласної та позашкільної роботи. Педагогічний колектив школи спрямовує свої зусилля на реалізацію проблем:

Освітня проблема:

« Формування освіченої, гармонійно і всебічно розвинутої, національно-свідомої особистості на засадах християнської і загальнолюдської моралі».

Навчально-методична проблема:

«Творчий нетрадиційний підхід до впровадження ідей передового педагогічного досівду».

Виховна і позакласна проблема:

« Поєднання зусиль і єдність дій школи, сім’ї, церкви і громадських організацій у вихованні гідного представника української нації ».
Головні завдання школи:
1. Підвищення загальної освіченості школяра.
2. Вироблення у школярів життєво необхідних компетенцій.
3. Виховання свідомого прагнення вивчати навчальні дисципліни;
4. Формування духовного світу учнів, цілісних світоглядних уявлень,загальнолюдських ціннісних орієнтирів.
5. Сприяння активному становленню, саморозвитку й самореалізації особистості учня.
Кiлькiсть переглядiв: 793

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.