Відновлення роботи закладів освіти після карантину. План уряду
Кабінет Міністрів оприлюднив поетапний план зняття карантинних обмежень, які планується впроваджувати після 11 травня.План містить п'ять етапів виходу країни з карантину, які реалізовуватимуться один за одним, після стабілізації епідеміологічної ситуації, що обумовлена кожним попереднім етапом.План також передбачає умови, за яких в Україні поступово відновлюватиметься робота закладів освіти.Відновлення роботи закладів освіти відбуватиметься поетапно. Першими відкриються заклади, що забезпечуватимуть проведення ЗНО. Скасування обмежень на роботу всіх закладів освіти відбудеться на завершальному етапі виходу з карантину.Зокрема, планується, що відновлення навчання випускних класів у школах та підготовка до проведення ЗНО може відбутись при реалізації другого етапу плану, окремі заклади освіти можуть відкритись в ході третього етапу, а зняття обмежень з функціонування всіх закладів освіти має відбутись під час реалізації четвертого етапу зняття карантинних заходів в Україні.План Кабінету Міністрів із зняття карантинних обмежень не містить конкретних дат, а спирається на стан епідеміологічної ситуації в Україні.
Вислови про виховання
…Наші діти – це наша старість. Правильне виховання – це наша щаслива старість, погане виховання – це наше майбутнє горе, це наші сльози, це наша провина перед іншими людьми, перед усією країною (А.Макаренко).
Я не знаю і не можу знати, як невідомі мені батьки у невідомих умовах можуть виховувати невідому для мене дитину… (Я.Корчак).
У справі виховання «ніякі рецепти не допоможуть» (А.Макаренко).
Мистецтво виховання має ту особливість, що майже всім воно здається справою знайомою й зрозумілою, а декому навіть справою легкою, – і тим зрозумілішим і легшим здається воно, чим менше людина з ним обізнана, теоертично чи практично. Майже всі визнають, що виховання вимагає терпіння; дехто вважає, що для цьогопотрібна природжена здібність і вміння, тобто навичка; але мало хто прийшов до переконання, що, крім терпіння, вродженої здібності і навички, потрібні ще й спеціальні знання…(К.Ушинський).
Освічена, але погано вихована людина страшніша за будь-якого звіра (Платон).
Знання без виховання – меч у руках божевільного (Д.І.Менделєєв).
Виховання – це складний і багатогранний процес формування людини в умовах створення оптимальних можливостей для фізичного, психічного, соціального і культурно-духовного її розвитку. Найвища мета виховання – всебічний гармонійний розвиток вільної, самодостатньої особистості (В.Л.Омеляненко, А.І.Кузьмінський).
Коментарi