Новорічне кафе «Академічна доброчесність» (за інтерактивною методикою The World Cafe)

/Files/images/onovlennya/jittya_shkoli/зображення_viber_2021-03-21_19-54-09.jpg

/Files/images/onovlennya/jittya_shkoli/зображення_viber_2021-03-21_19-51-11.png /Files/images/onovlennya/jittya_shkoli/зображення_viber_2021-03-21_19-51-02.png

Творча майстерня для вчителів«Як стати віртуозом дистанційного навчання» Надзвичайно важливо створити у навчальному закладі ситуацію успіху. Важливо, щоб усі чітко розуміли, що успішними не народжуються, а стають. І наші гості довели це. 03 листопада 2020 року відповідно до плану Центру професійного розвитку педагогічних працівників у гімназії №15 імені Степана Бандери був проведений воркшоп (творча майстерня) для вчителів «Як стати віртуозом дистанційного навчання». Проводили заняття директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Галина Марчук, консультант ЦПРПП Олександра Пецкович та психолог ЦПРПП Наталія Свойкіна. В освітній діяльності Нової української школи особливу увагу звертають на педагогіку партнерства: роботу в парах, групах, де кожен із учасників має змогу вільно висловлювати власні думки, обмінюватися досвідом роботи, творчо співпрацювати у колективі. Впровадження в освітню практику інноваційної форми освіти дорослих – воркшопу як інтенсивного навчального заходу дає можливість педагогічним працівникам навчатися через власну активність. Обмін досвідом роботи учасників відбувся під час колективної роботи, де учасники майстерні розкрили суть як стати віртуозом дистанційного навчання. Заняття промайнуло непомітно, адже у кабінеті вирувала шалена енергія креативу та професіоналізму. Дякуємо організаторам заходу за цікаву і змістовну роботу. Учителі з нетерпінням чекають нових зустрічей.

05.05.2020 року у гімназії №15 імені Степана Бандери відбулося онлайн –засідання педагогічної ради, яке згуртувало всіх учителів у форматі конференції-ZOOM.

Коли людина потрапляє в умови вимушеного характеру, які зв‘язують її буденний ритм, ізолюють її звичний соціум, вона все одно інстинктивно шукає мудре пристосування і адаптується до нового розкладу життя...Карантин змінив сприймання дійсності, реформував свідомість, цінності, принципи...Ця ж специфічна зміна не оминула й освіту. Незвичне втілення навчально-виховного процесу лягло на плечі педагогічної когорти, які за лічений час, мобільно та результативно оволоділи новими навиками роботи з учнями в медіа-просторі...Креатив та якість подання програмного матеріалу виражався у різних цікавих формах роботи, які допомагали як учням,так і батькам орієнтуватися в структурі кожної дисципліни.Будь-яка криза є стимулом для можливостей. Пандемія та обмежувальні заходи підштовхнули освіту до стрімкого розвитку. Коли нам розповідали про те, що треба змінюватися, опановувати нові методи, змінювати підходи, то їхні слова не знаходили жодного відгуку. Бо навіщо чомусь навчатися, коли і так все добре? І тільки криза змусила нас відійти від стандартів та вчитися новому. Не було б щастя, якби нещастя не допомогло. Вчимося разом. Налагоджуємо дистанційне навчання. Ми опинилися в невизначеності, в ситуації зламу традиційних моделей.Напевно, це була одна із складних педагогічних рад, а особливо період до її підготовки: потрібно було підійти виважено до кожного пункту, опрацювати нормативні документи, врахувати особливості діяльності закладу, інтереси всіх учасників освітнього процесу - учнів, вчителів, батьків.Під час обговорення кожного пункту, разом з колегами уточнювали їх зміст, обговорювали, приймали рішення.Може і знайдуться критики нашого рішення, але воно є таким, яке підходить всім учасникам освітнього процесу. Та головне, що всі вони прийняті КОМАНДОЮ, а не за вказівкою директора чи заступника.
Дякуємо усім учителям за підтримку наших учнів, що не боїтеся навчатися новому і по-новому.

Онлайн-нарада

Початок 2020 року видається вкрай непростим для усіх нас. Та це не означає, що потрібно опускати руки. Усе якраз навпаки – ще більше працювати, не боятися відповідальності та не забувати, що усі зміни починаються з себе. У зв’язку з пандемією коронавірусу та всеукраїнським карантином перед дирекцією стоїть безліч нагальних викликів та проблем. І найважливіше – ми не маємо часу на повільні рішення: нам потрібно реагувати тут і зараз, вирішити питання закінчення навчального року. І, не сумнівайтеся, ми зможемо. Пандемія коронавірусу змушує швидко реагувати і підлаштовуватися під нові реалії. Хоча, не скажу, що це просто. Наприклад, від перших розмов про необхідність впровадження дистанційної форми освіти до реального використання інструментів дистанційної освіти - пройшло буквально декілька днів. Це новий вилик для України і, зокрема, навіть для МОН, ну і для нас. Ми розуміємо, що Наказ Міністерства 466 від 25.04.2013 року, яким затверджено Положення про дистанційне навчання є застарілим та потребує кардинальних змін. Саме тому, ми просимо долучатися до напрацювання нового проєкту Положення про дистанційне навчання. Адже існує таке поняття, що все, що можна спостерігати і виміряти, можна поліпшити. Ваші ідеї, пропозиціі та зауваження не бувають зайвими! Вірю, що спільно з вами, ми зможемо швидко напрацювати цей документ. Так буде не завжди! Коротенька притча, з глибоким змістом. Якось, чоловік середнього віку, прогулювався та зустрів біля краю тротуару дідуся. — Діду, Ви мудра людина, дайте пораду. Я ще не стара та сильна людина, однак не можу знайти гарну роботу. Син мій нероба, донька дуже сильно гуляє, а дружина взагалі нічого не робить. Як мені змінити своє важке становище? А дідусь відповідає: — На своїх вхідних дверях, повісь табличку з написом “так буде не завжди”. Чоловік послухав поради старенького й через деякий час життя змінилося. Син почав свою справу, донька вийшла гарно заміж, а дружина стала турботливою господаркою. Сам чоловік знайшов хорошу роботу та почав заробляти багато грошей. Проїжджаючи на своєму новому автомобілі, чоловік зустрів того ж старенького на дорозі. — Ну що, стариган, все сидиш на узбіччі? А в мене все пречудово! Що ж ти мені порадиш цього разу? Дідусь подивився на чоловіка та відповів: — Не знімай ту табличку!
7 грудня 2017 року у Центрі Митрополита Андрея Шептицького Українського католицького університету відбулася цікава конференція «Формування волі і характеру в світлі сучасних суспільних викликів», яку організуваликафедра загальної та соціальної педагогіки Українського католицького університету, КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», Львівське Педагогічне товариство імені Григорія Ващенка, Львівське Крайове товариство «Рідна школа».
Мета конференції – актуалізувати проблему виховання волі і характеру у контексті реформування української школи.
Іванус Ольга Деонізівна, вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №15, взяла участь у конференції, виступ якої включено до програми конференції про фактори, які впливають на виховання характеру у молодших школярів.
Море позитивних вражень, живих емоцій, дискусій, несподіваних зустрічей з цікавими людьми і ціла низка пропозицій для обговорення та перспектив.
Ольга Деонізівна поділилася своїми освітянськими успіхами, досягненнями, а найголовніше – досвідом, яким чином повинні формуватися цінності сучасного українця. У своєму виступі учитель акцентувала, що характер формується протягом життя людини. Витоки характеру людини та перші ознаки його вияву слід шукати на самому початку життя. Головну роль у формуванні та розвитку характеру дитини відіграє його спілкування з оточуючими її людьми. Перші звички та форми поведінки формуються на основі механізму наслідування: дитина наслідує своїх близьких, вчителів. Досить важливими для формування характеру дитини є стиль спілкування дорослих один з одним та з самою дитиною. У першу чергу це стосується спілкування батьків, особливо матері, з дитиною. Те, як батьки поводяться з дитиною, через роки стане способом поводження її зі своїми дітьми, коли дитина стане дорослою і буде мати власну сім'ю. Першими в характері дитини формуються такі риси як доброта, товариськість, чуйність, а також протилежні їм якості - егоїзм, черствість, байдужість до людей. Найефективнішим засобом формування характеру є праця. Сильний характер мають ті люди, які ставлять перед собою певні цілі, наполегливо досягають їх втілення в життя, долають усі перешкоди на шляху досягнення мети. Тому можна стверджувати, що характер людини формується в діяльності.
На конференції йшлося про підприємливість, конкурентноспроможність вчителя, нові виклики в освіті, а також, яким чином досягати успіху. Разом вчилися бути креативними, добрими, конкурентноспроможними, а ще – просто щасливими від самої можливості чудових зустрічей з цікавими співрозмовниками-друзями.
Дирекція КЗЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» та дирекція ЗОШ І-ІІІ ступенів №15 висловлюють подяку учителеві початкових класів Іванус Ользі Деонізівні за змістовний і цікавий виступ на тему «Фактори, які впливають на виховання характеру у молодших школярів» на науково-практичній конференції «Формування волі і характеру в світлі сучасних суспільних викликів».

Cемінар-практикум вчителів польської мови за участі доктора гуманітарних наук, методиста польської мови, співавтора підручників «Польська мова» для 5-6 класів, п. Є.Ковалевського.

/Files/photogallery/732/getImage (76).jpg /Files/photogallery/732/getImage (83).jpg/Files/photogallery/732/getImage (85).jpg /Files/photogallery/732/getImage (89).jpg

/Files/photogallery/732/getImage (96).jpg /Files/photogallery/732/getImage (93).jpg

1.10.2014р. на базі ЗОШ № 15 відбувся семінар вчителів початкових класів шкіл мм.Дрогобича і Стебника на тему «Підготовка учнів шести-семирічного віку до шкільного життя».

/Files/images/142017.jpg

Проводила семінар практичний психолог ЗОШ №15 Хован Зоряна Володимирівна .

/Files/images/115427788_3I6Bdk24_1416853418.jpg /Files/images/a_do_sh1.jpg

На семінарі були присутні методисти міського відділу освіти Разумна Л.М. та Дятко Г.М., а також психологи ЗОШ №4 м.Дрогобича Свойкіна Н.Б. та ЗОШ №6 м. Стебника Баб’як К.Б.

/Files/images/IMG_1843.jpg /Files/images/-1-638.jpg

Програма семінару:

- зміст поняття «адаптація»;

- психофізіологічні особливості шестирічних першокласників;

- причини шкільної дезадаптації;

- взаємозв’язок між особливостями протікання адаптаційного періоду та подальшим соціальним визначенням дитини у шкільному житті, успішністю в навчанні, формування активної життєвої позиції.

Проведені на рівні закладу семінари:

Тема заходу Дата Відповідальний Примітка
1 Круглий стіл «Особливості реалізації нового змісту навчальної програми в 1 класі ЗНЗ». 09.09. Дятко Г.І.
2 Круглий стіл «Особливості реалізації нового змісту навчальної програми в 2 класі ЗНЗ. 10.09 Дятко Г.І.
3 Відзначення урочистостей з польської мови 27.09 Галяс М.Й. Єдлицька О.П.
4 Семінар-практикум «Підготовка учнів шести-семирічного віку до шкільного життя». 01.10. Дятко Г.І.
Кiлькiсть переглядiв: 905

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.